
Mitt navn e Margaret. Æ e mamma til tre små. Ei på 6 år, ei til på 1,5 og en på 3 år. Æ har også en fantastisk mann som behandle mæ som en skjør blomst og en "bauta" som han kalle det. "Limet i familien".
Normalen min va å akseptere et liv inn- og ut av sykemelding og å stille spørsmål med min egen psykiske- og fysiske helse, der æ alltid va problemet, aldri systemet.
Æ har noen år bak mæ med personlig utvikling og et heftig fokus på å bli bedre på alle fronter, med et ønske om å finne min måte å passe inn i en verden som ikke passe mæ som mamma eller som kvinne.
Å starte på en sånn reise gir permanent endring. Ikke fordi ting løse sæ med engang, men fordi du må inn i dæ sjøl og behandle dæ sjøl bedre enn de fleste gjør i dag, før du kan se at det betale for sæ.
Æ støtte dæ i prosessen din med å vurdere en nettbasert måte å bygge på. Alt du treng å gjøre e og være åpen og ta imot informasjon før du lande på om det her e nokka for dæ.
Vi gjør det ikke mer komplisert enn det treng å være. Trykk på knappen under og legg igjen litt informasjon, hvis du ikke allerede har gjort det.